Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ

ΜΗΝΥΜΑ ΥΓΕΙΑΣ:

1. Αν το περπάτημα είναι καλό για την υγεία, οι ταχυδρόμοι θα ήταν αθάνατοι.
2. Η φάλαινα κολυμπά όλη μέρα, τρώει μόνο ψάρι και πίνει σκέτο νεράκι αλλά είναι χοντρή.
3. Το κουνέλι όλο τρέχει και (χορό)πηδάει αλλά ζει μόνο 15 χρόνια.
4. ... ενώ η χελώνα που δεν τρέχει ούτε κάνει τίποτα ζει άνετα για 170 χρόνια.

. . . ΚΑΙ ΣΥ ΜΟΥ ΛΕΣ ΝΑ ΑΣΚΟΥΜΑΙ!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Κάθεται μια αλογόμυγα στην πλάτη ενός λυκόσκυλου.
Ρωτάει απορημένη η αλογόμυγα.
-Τι είσαι εσύ;
Απαντάει εκείνος
-Λυκόσκυλο, ο πατέρας μου ήταν λύκος και η μητέρα μου σκύλος.
-Εσύ, τι είσαι; ρωτάει το λυκόσκυλο.
-Αλογόμυγα.
-Α καλά, οι δικοί σου το παρακάνανε.....
----------------------------------------------------------------------
Ένας παππούς 90 χρονών πάει στο γιατρό...
- Είμαι παντρεμένος με μια 25χρονη και είναι και έγκυος. Μου ετοιμάζει παιδί...
Ο γιατρός
- Να σας πω μια ιστορία... Ήταν ένας φίλος μου κυνηγός, ... ο οποίος αντί να πάρει το όπλο του, πήρε κατά λάθος την ομπρέλα. περπατούσε στο δάσος όταν ξαφνικά βλέπει μια άγρια αρκούδα. Σηκώνει λοιπόν την ομπρέλα του και κάνει να πυροβολήσει, και τσαφ, να σου η αρκούδα ... πέφτει κάτω νεκρή.
- Αποκλείεται, κάποιος άλλος θα την πυροβόλησε...!!!
- Αααααα γεια σου !!!
-----------------------------------------------------------------------
Λέει η πρώτη ξανθιά στην δεύτερη:
- Εγώ θα πάω στο φεγγάρι..."
Λέει η δεύτερη:
- Και εγώ θα πάω στον ήλιο..."
Λέει η πρώτη:
... - "Helloo, ο ήλιος καίει."
Και απαντάει η δεύτερη:
- "Helloo, ΘΑ ΠΑΩ ΒΡΑΔΥ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου